- Little People
- +Kolejki
- +Kolejka Brio
- BRIO - Zestawy podstawowe
- BRIO - Pociągi, Wagony i Pojazdy
- BRIO - Akcesoria
- +Figurki Schleich
- +Schleich - Średniowieczny Świat
- Schleich - Scenerie
- Schleich - Smerfy
- Schleich - Potężni wojownicy
- Schleich - Dinozaury
- Schleich - Liga Sprawiedliwych
- Schleich - Ssaki Prehistoryczne
- Schleich - Snoopy
- Schleich - Życie na farmie
- Schleich - Psy
- Schleich - Zwierzęta leśne
- Schleich - Zwierzęta morskie
- Schleich - Elementy otoczenia
- Schleich - Zwierzęta domowe
- Schleich - Rośliny i Drzewa
- +Schleich - Świat Dzikich Zwierząt
- Schleich - Świat Elfów Bayala
- Schleich - Figurki ludzi
- +Schleich - Świat Indian
- Schleich - Konie Horse Club
- Schleich - Edycja limitowana
- Schleich - Wizarding World Harry Potter
- +Schleich - Średniowieczny Świat
- Rycerze Herbu Lwa
- Rycerze Herbu Lilii
- Mityczni Bohaterowie
- Rycerze Krzyżowi
- Zamek i akcesoria
- Schleich - Smerfy
- Schleich - Dinozaury
- Schleich - Ssaki Prehistoryczne
- +Zabawki drewniane
- +Przytulanki
- +Gry i zabawy
Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435 to gra strategiczna. Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np."C3", na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku "trafienia" lub białej w przypadku "wody". Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Zawartość i cechy zestawu:
- Elektroniczna gra w okręty zapakowana w stabilną walizkę
- Efekty świetlne: gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę
- Efekty dźwiękowe: dźwięk wody i trafienia
- 2 dodatkowe przyciski do wykorzystania specjalnego strzału
- Wymagane baterie: 2 x AA (brak w zestawie)
- Przeznaczona dla 2 graczy
- Dla dzieci od 5 lat
Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435 to gra strategiczna. Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np."C3", na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku "trafienia" lub białej w przypadku "wody". Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Zawartość i cechy zestawu:
- Elektroniczna gra w okręty zapakowana w stabilną walizkę
- Efekty świetlne: gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę
- Efekty dźwiękowe: dźwięk wody i trafienia
- 2 dodatkowe przyciski do wykorzystania specjalnego strzału
- Wymagane baterie: 2 x AA (brak w zestawie)
- Przeznaczona dla 2 graczy
- Dla dzieci od 5 lat