Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435
  • Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435

Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435 to gra strategiczna. Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np."C3", na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku "trafienia" lub białej w przypadku "wody". Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.

Zawartość i cechy zestawu:

  • Elektroniczna gra w okręty zapakowana w stabilną walizkę
  • Efekty świetlne: gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę
  • Efekty dźwiękowe: dźwięk wody i trafienia
  • 2 dodatkowe przyciski do wykorzystania specjalnego strzału
  • Wymagane baterie: 2 x AA (brak w zestawie)
  • Przeznaczona dla 2 graczy
  • Dla dzieci od 5 lat
Indeks
6104435
EAN
4000826002352
Stan produktu
Nowość
Przedział wiekowy
Od 5 lat
Baterie
2 x AA (brak w zestawie)
Wymiary
ok. 44 x 25 cm
Płeć
Dziewczynka, Chłopiec
Efekty
Dźwiękowe, Świetlne
Wymiary opakowania
30 x 40 x 7.5 cm
Waga
1.31 kg
Kod produktu: 6104435

Simba - Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435

Przedział wiekowy: Od 5 lat
Producent: Simba
Stan produktu:
Nowość

80,49 zł netto

121,14 zł 80,49 zł 99,00 zł brutto 149,00 zł
Ilość produktów:

Towar w magazynie
Na stanie: 20+ szt.

Najniższa cena z 30 dni:

Warianty

Elektroniczna gra w okręty z efektami świetlnymi i dźwiękowymi 6104435 to gra strategiczna. Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np."C3", na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku "trafienia" lub białej w przypadku "wody". Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.

Zawartość i cechy zestawu:

  • Elektroniczna gra w okręty zapakowana w stabilną walizkę
  • Efekty świetlne: gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę
  • Efekty dźwiękowe: dźwięk wody i trafienia
  • 2 dodatkowe przyciski do wykorzystania specjalnego strzału
  • Wymagane baterie: 2 x AA (brak w zestawie)
  • Przeznaczona dla 2 graczy
  • Dla dzieci od 5 lat
Indeks
6104435
EAN
4000826002352
Stan produktu
Nowość
Przedział wiekowy
Od 5 lat
Baterie
2 x AA (brak w zestawie)
Wymiary
ok. 44 x 25 cm
Płeć
Dziewczynka, Chłopiec
Efekty
Dźwiękowe, Świetlne
Wymiary opakowania
30 x 40 x 7.5 cm
Waga
1.31 kg
x
W ciagu 48 godz.
Ten produkt kupiło 7 osób