Promocja

Zadzwoń do nas!

61 89 99 111

lub napisz:
kontakt@krainazabawy.pl

Przenieś się do czasów prehistorycznych gadów i odkrywaj niezwykłe skamieniałości!

W okresie Kredy miały miejsca wzmożone erupcje wulkanów. Jedna z teorii naukowych mówi, że spowodowało to między innymi wymarcie wielu gatunków roślin i zwierząt, w tym nielotnych dinozaurów. Ogromne ilości popiołów były wyrzucane z niezwykłą siłą w powietrze. Wulkany wypluwały gorącą lawę ze swego wnętrza, gdzie temperatura dochodziła do 1200 stopni.

Ziemia zadrżała, a spłoszone zwierzęta, instynktownie wyczuwając zbliżające się zagrożenie, ruszyły w popłochu do ucieczki. Nagle pojawił się olbrzymi T-Rex. Czy złapiesz go i uwięzisz w jaskini pełnej stalagmitów w wulkanie? Twoja przygoda z zestawem Schleich otwiera wiele możliwości odkryć i zabawy. Zbocze wulkanu oberwało się i na ziemię spadły ułamki skalne, rozsypując w puzzle skamieniałości. Olbrzymi zestaw z wulkanem zawiera gady, płazy, pułapkę na dinozaura, wodopój ze zdejmowaną taflą wody, a także miejsca, w których możesz zamocować roślinność.

Parametry

Przedział wiekowyod 5 do 12 lat
Wiek dziecka5, 6, 7, 8-10, 11-12
Wymiaryok. 63 x 58 x 28 cm (S x G x W)
PłećChłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania37 x 57 x 17 cm
Waga (kg)5.5

Schleich Produktions - und Handelsges. mbH została założona w 1935r. przez Friedricha Schleicha. W latach 60-tych firma rozpoczęła produkcję zabawek, głównie plastikowych figurek znanych i lubianych postaci komicznych, takich jak: Smurfy, pszczółka Maja, Snoopy, rodzina Mapetów i wiele, wiele innych.
W latach 80-tych do oferty wprowadzono figurki zwierząt. Zwierzęce środowisko stało się odzwierciedleniem natury na małą skalę. Począwszy od minionego świata gadów kopalnianych aż do oswojonych i dzikich zwierząt współczesności.
Zwierzęce figurki są tak wierne naturze, jak to tylko możliwe. W ten sposób dzieci poznają bogactwo i różnorodność przyrody.
W kolekcji Schleich są także postaci rycerzy z czasów Średniowiecza oraz bohaterów mitycznych, czy istot ze świata Fantasy, jak elfy, smoki, syreny i inne.
W powstawaniu zabawek Schleich biorą udział dzieci, pedagodzy i rodzice. Dlatego przy tworzeniu figurek zwraca się szczególną uwagę na to, aby były one odpowiednie dla dziecięcych rączek oraz niosły odpowiedni przekaz edukacyjny.
Każda figurka Schleich wykonana jest z najwyższą dbałością o szczegóły. Starannie odlana z tworzywa, ręcznie pomalowana - wiernie oddaje rzeczywisty wygląd zwierzęcia czy postaci. Materiały, z których są produkowane figurki Schleich zostały wyselekcjonowane i przebadane tak, aby spełniać najwyższe normy bezpieczeństwa.

Możesz polubić także