14 dni na zwrot zakupów

Jeśli uznałeś, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub z innych przyczyn chciałbyś go oddać, jako Konsument lub korzystająca z tożsamych praw osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w rozumieniu Regulaminu, możesz to uczynić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Zasady zwrotu towaru:

Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (to ważne, by proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo) i poinformuj nas o zamierzonym odstąpieniu od umowy (masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) wysyłając e- maila na adres: zwroty@krainazabawy.pl

Formularz zwrotu

Spakuj zwracany produkt do paczki (pamiętaj, by dokładnie zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem) i dołącz do niej formularz zwrotu (masz na to 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy).

Zaadresuj przesyłkę:

Magazyn KrainaZabawy
Ul. Wrzosowa 4
62-040 Puszczykowo
Z dopiskiem ZWROT

Jeżeli jesteś Konsumentem lub korzystającą z tożsamych praw osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą jedyny koszt jaki ponosisz - to koszt przesyłki zwrotnej zakupionego towaru.

Po otrzymaniu zwrotu, nasz magazyn w ciągu 2-3 dni sprawdzi jego stan. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu zakupów, wówczas dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane przez Ciebie konto (maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu).

Poniżej przedstawiamy informacje prawne, obowiązujące w naszym kraju, dotyczące zwrotów towaru. Przedstawiamy pełną informację dotyczącą zwrotów. W przypadku wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem pod nr tel.: 61 89 99 111.

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi lub korzystającej z tożsamych praw osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument lub korzystająca z tożsamych praw osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Formularz reklamacji

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata. Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

Tel. 61 89 99 111

Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.

Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

KrainaZabawy
Ul. Wrzosowa 4
62-040 Puszczykowo
Z dopiskiem REKLAMACJA

Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.

Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres reklamacje@krainazabawy.pl z dopiskiem Reklamacja.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt KrainaZabawy dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.

Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Formularz reklamacyjny